Kızlar öğlen birden bire belim kitlendi bir ağrı girdi ki normal bel ağrısı gibi değil çok çok şiddetli. Daha önce de kalçama vuran bir tutulma olmuştu dinlenince geçti bu ağrı sadece belimde ve geçmiyor 😔 31 haftalık hamileyim. Dinlendim geçmedi iki tane parol aldım hem öğlen hem ikindi de. Havlu ısıtıp koydum sıcak duş aldım işe yaramadı. Öyle bir iş falan da yapmadım bir çocuğum var en fazla onu indirip kaldırıyorum ağır da kaldırmıyorum. Eşim henüz gelmedi, geldiğinde acile gitsem iğne falan vurur mu ya da ilaç mı verir. Hamileyim diye müdahale etmeyecekse gitmeyeyim hastaneye de. Bilgisi olan var mı bu ağrı nasıl geçer 😔😔😔