merhaba kizlar.cok şükür oğlumu sagsaglim kucagima aldim.
daha onceki postlarda bazi problemler yaşadığımı anlatmıştım. şunu soyleyebilirim ki gercekten bildiginizden sasmamalisiniz.israrla kendi doktorum dedim durdum.iyikide dedim yoksa bebegim ya kakasini yiyip sorunlu bi hal olucakti gidişat yada erkenden sezeryan olucaktim... carsamba günü sabah 8 bucuk gibi yatış yaptım muayene oldum 3 cm acilmam vardi ama sancı yoktu.. kendi kendime plates vs yaptim.sonra serum takıldı siddetini artirmadan yarim saat takıldı hic agri cekmeden 5 cm oldu acilmam ondan sonrasi biraz serumun hizini artirdi ebe ve agrilar artmaya başladı sıcak duş ile beraber plastes topuna oturdum.20 dk kadar agrilar siddetlendi .. muayne etti ebe halrn 5 cm dedi ve ben aglamaya basladim nasil olur o zaman saatlerce surecek dedim sunni sancı. ebe beni rahatlamaya calisti oyle düşünme hersey olabilir dedi.sonra 2 kez siddetli agri geldi bagirmamaya calistim nefes egitimi veren ebeyi hayal ettim oyle yapmaya calistim.bir yandanda Allaha dua ettim Allahim ne olur lutfen yalvaririm hemen olsun diye.o sira ebe geldi kas yumasatsin diye agri kesici yapti.disari cikmadan daha ben bagirmaya basladim geldi geldi lutfen gelin bebek geldi diye dogru soyluyorum nolur gelin dedim ebe geldi siz mi bagiriyorsunuz dedi evet dedim..bakti evet gelmis bebegin başı hemen oralari bi telas sardı hemen dogumhaneye aldilar catala oturdum asistan doktor bende doktorum merak etmeyin dedi bende bebek geldi dedim bakti ve oda telasa kapildi aa evet geldi ikinmayin diyo bende ikinmiyorum kendi geliyor diyorum:) o sira doktorum geldi sakın ikinma yirtilmasin dedi nolur hemen gelin ben ikinmiyorum dedim. ve o sira elini atmasiyla basini cikardi o an zatrn cok rahatladım ve saniyeler sonra bebegim kucagimdaydi😊 cok sukur Allahim diye diye dikislerim atildi ..Rabbim herkese kolay doğumlar nasip etsin herkesi bebegine saglikla kavustursun :)sorulariniz varsa cevaplayabilirim .uzhn oldu biraz