sabahnezlesi Merhabalar, 34 haftalık hamileyim, uzun süredir forumu takip ediyorum fakat bu ilk başlığım :) Geçtiğimiz hafta doktor kontrolünde nst’ye girdim fakat doktor bir yorum yapmadı. Nst den anlayan varsa ve bir yorum yapabilirseniz çok sevinirim. Şimdiden teşekkür ederim https://i.hizliresim.com/EOrX2A.jpg
sirinalya1 Kaç haftalıksın canım? Benim nst de kalp atışım 140 160 arası çıkıyo seninki 120 140 arası çıkmış doktor bana hep kalp atışları güzel demişti bence bu da iyidir. Sancın çıkmamışsa yoktur demekki