Bende buraya Doğum hikaye mi yazmak icin sabırsızlanıyordum ki doğurdum 21 Temmuz da.
17 Temmuz’da başladı sancılarım hastaneye gittik ne açılma ne Doğumla alakalı bisey yok eve döndük sancılarım düzensiz gel git cıldırıyorum evde ertesi gün tekrar gittik 2 cm açılma vardı yatışım yapıldı sabah 10 gib fakat açılma akşam 5 oldu hala 2 cm di eve dönmek istedim evde beklemek istedim çünkü Doğum katı bağıranlar vs ben tedirgin oluyordum eve döndüm aynı geceyi sabah zor ettm belimde bir agrı adet sancısının 10 katı hatta derecesi tahmin edilemez adet sancısı belim ayrılıyor yanıyor alev topu gibi belim sabaha karşı cıldırıyorum artık secde pozisyonu yatıyorum ağla ağla yürüyemez hale geldim nefes alamıyordum kahvaltımızı yaptık 11 gibi hastaneye gittik tekrar 5cm olmuş açılma yatıs yapıldı tekrar nst de bekliyoruz sancım yükseliyor fakat ilerleme yok açılmamda öğlene doğru 7 cm olup tekrar 5 cm e düştü sebebi bilinmiyor sonra tekrar 7 oldu akşam 6 gibi ebe suyumu patlattı sancım daha da arttı idrar torbasını boşalttı ama açılma ilerlemiyordu artık nefesim kesildi nefes toparlayamıyoedum ebe vajinayı alttan üstten eliyle açtı ıkınamıyorum günlerce sancı üstüne gün boyu sancı artık bekletemem daha fazla dedi ve doktorları çağırdı doktor karnımdan bastırdı tüm gücüyle ebe alttan açtı eliyle ıkın diyor ama karnımda ki baskıdan nefes alamıyorum çocuğun kafa haznede kaldı en son kendimi toplayıp güçlüce ıkındım ve ebe kesi attı doğdu sonunda fakat kan içinde kalmis içerde ses yoktu bebeğimde kanamam çok oldu ebe bağırıyor kestiğim yer değil içten kanama diye benm kollar iki yana düştü artık takatim kalmamıstı ortalık can Pazar’ı resmen kurban kesilmiş gibi 7 dikişim vardı içli dışlı ama bebeğimin sesini duyunca hersey geçti gitti şükürler olsun suan 5 günlük oldu biraz uzun oldu kızlar helal edin lütfen 🙏🏻 agrılarım oluyor hala da geçmedi ama dikişlerim sadece acıyor başka sorun yok zor bi Doğum oldu sezaryen olsa bundan daha iyi olurdu belliki tabi herkesin aynı olmaz kolay doğumlar dilerim ♥️