Kızlar hastanede doğum ücretini sordum indirim yapıyor musunuz dedim 150 tl gibi bi indirim yapıyorlarmis karşılığında fatura almazsınız o indirimi yaparız diyolar (yani ben ödemeyi yapicam doğum ücretini ödeyeceğim onlar bana fatura fiş vermicekler 150 tl indirim yapıcaklar ) şimdi bende burda hamililegimin ilk zamanlarımda burda bi post açılmıştı daha önce böyle bi muhabbet olmuştu fatura fiş almazsan süt parası doğum parası analık parası vs alamıyomussun öyle yazmışlardı bu konuda bilgisi olan var mı uzun oldu kızlar k.bakmayın 😏