Elissaaa Geç döllenme olmuştur hiç üzülme.Bu şekilde olan binlerce kadın var çok çook normal.Sonradan yakalıyor merak etme sat ile usg tarihi aynı oluyor.Hatta 1,2 hafta önden giden bile var.Hiç sorun değil bunlar😊
selineliz07 [bilinmeyen] sıkma canini ondsn bisey olmaz sen beslenmene dikkat et benim bebegimde 2 hafta onden gidiyor mesela uzulme ondan 😊
Inchkn3510 [bilinmeyen] benimde 9. Haftaya kadar öyleydi simdi 21+4um adet tarihimle ayni gun canim takma hic kafana
Asli91 [bilinmeyen] Benimde başta öyleydi 8 haftalıktı 7 hafta diyodu doktor ama şuan eşitledik endişelenme canım 😊