Zeyzey20 Geçmiş olsun canım öncelikle bende 22 sinde 36. Haftamda doğum yaptım. Allahın izniyle toparlanırlar dert etme kimseyi dinleme kulaklarını kapat herkese sütün gelir hemen inşallah benim daha bugün geldi tam anlmıyla tepemde zır zır konuşanlardan yoruldum 4 günde o yüzden üzülme iyi olacaksınız