Hepinizden allah razı olsun kızlar tek tek yazamıyorum. Rabbim dualarınızı kabul etsin suanlık iyiyim sancı hissetmiyorum serumlar kesti heralde doktor bi iki hafta hastane de kalabilir demiş. suanlık tek sıkıntım deli gibi aç olmam heran sezeryan olabilirim diye yemek yasakmış. Biran önce evime gitmek istiyorum😞