Ebrar ismini cok severim kucuklugumden beri derim hep kizim olursa adini Ebrar koyucam diye. Risalelerde gecer. Gercekten buyuk hayalimdi :)) kucuklugumden beri dediysem abartmiyorum ilkokuldan beri :)) hatta hic boyle yaygin da degildi pek bilinen isim de degildi. ama ne yazik ki esim inat etti asla izin vermiyor. Oyle isim mi olurmus erkek ismi o falan gibi sacma sacma bahaneler uyduruyor :) cunku bende onun soyledigi isme karsi cikmistim:) o yuzden bana koymak nasip olmayacak belki ama koyan arkadaslarima anlamiyla buyutmek nasip etsin kizini 🙏😊