Arkadaşlar buraya yazmayacaktım ama bilen başına gelen vardır diye yazdım bebeğim 1ay 19gunluk oldu.. Doğumdan sonra aşırı gazım oldu doktorum geçer dedi ama hala devam ediyor şişkinlik cabası tavsiyeniz nedir çok rahatsız oluyorum ? Doktorum yerinde değil başka iyi bir doktor var o da izinde daha doktora gitmedim..