Kızlar 11 haftalık hamileyim şu 2 güne kadar birşeyim yoktu ama dün bugün özel bölgem dehşet derecede sızlıyo sanki orda bir basınç var gibi hamileliğin son zamanlarında bi özel bölge ağrısı tutukluğu olur ya aynı o şekil özellikle yürürken ayaktayken.Böyle olan var mı normal yada neden olabilir fikri olan var mı?bu 2.hamileliğim ilkinde yaşamadım böyle birşey ondan soruyorum.