Arkadaşlar bugün 8 haftalık oldu 3 gün önce lekelenmeden doktora gittim ve hibor kullanıyorum birde aspirin ikisini de 3 gün bırak dedi bu gün tekrar gittim ve kanama alanın daha geçmemiş kullanma dedi ama benim doktor izinde doçent bir doktor bunu söyledi hatta sonuçlarınla ben takip ediyor olsaydım hiç başlatmazdım ama bırak diyemem en azından kanama alanın gidene kadar kullanma dedi Çarşamba kendi doktoruma randevum var ve ben ne yapıcam bilmiyorum başına gelen var mı