Merhaba hanımlar benim 1 yaşında oğlum var ilk başta cok zor tutturdum göğüsümü aylarca cabaladım şimdi ise cok düşkün 25+3 hamileyim doktorum 24 üncü haftana kadar emzirebilirsin dedi son bir aydır da sütüm gelmiyo zaten kesildi ama yinede emiyo neler denedim bırakmıyo sizce ne yapmalıyım bu sekilde devam etse bi zararı olurmu