Busraoksz Fasulyee54 yedıklerınızle hala cıkamazsanız (benım gbı) doktorunuza soyleyın toz yazıyor suya karıstırıp ıcılıyor. Ben onunla cıkmıstım ıkı gun ole devam etmıstı. Zaten ılk zamanlar hep yıyecekle normal yolla cıkabıleyım dıye zorlana zorlana basur da oldu 🤷🏻♀️ O toz zaten doktorunuz soyler sureklı içilmiyor . En en en kotu sartlarda ıcmelısınız kı bagırsaklar alısmasın
Mom_tobe Fasulyee54 kayısı, erik, incir, zeytinyağı akla gelen herşeyi denedim malesef ki kabızlık geçmedi 🤷🏻♀️ Doktorum sonunda magnezyum ve duphalac şurup verdi. Ancak iyi oluyorum😪
Badevehande Herkese yazdım kabızlık önerisi olarak bolca ceviz fındık tüket hatta ishal bile oluyor insan fazla tüketince 🌸
2202020 Armut ye yatmadan su iç sabahta kuru kayısı yaş varsa yaş yiyip su iç çok fena hamilelikten galiba bagırsak sistemi değişiyor
Nur0653 Fasulyee54 sabahları aç karnına hergün 2 yemek kaşığı zeytinyağı içiyorum bana iyi geldi faydasını buldum kuru meyveler pek işe yaramadı sizde deneyebilirsiniz
Mom_tobe @Yesimeliz Yesimeliz bir de şişlik üstüne😪 toz şeklinde olan bir ilaç daha varmış bir dahakine doktora onu soracağım 😬 bir yandan mide ne kadar geç hazmederse bebeğe o kadar yararlı olurmuş deniyor ama çok zor.. İnşallah ilerleyen aylarda geçer🙏🏻
Yesimeliz Mom_tobe gecmez canim daha kotusune ben kendimi hazirliyorum o dedigi toz magnezi calci ben kullandim bisi yapmiyor
fadimdurmus Fasulyee54 bi kaşık zeytinyağı içmeyi denemelisin Sonra probiyotik desteği olarak ev yapımı yoğurt tüketmeyi denemelisin bagırsaklarına iyi gelecektir Sonra tabiki bir adet hurma kayısı tüketmelisin Ve sanırım tabiki ekmek makarna ya yüklenmemeli beslenmeni sağlıklı bi şekilde planlaman lazım