Önce yazmıştım ciğer tahlili kötü çıktığınan hastaneye yattım 30 haftadaydık. Ve doktorlar 2-3 üç gün baktılar ilaç, serüm taktılar belki düşer diye ama tam tersine yükselmeye başladı. Bugün sonunda 30 haftada sezeryanla doğum yaptım ve ikizlerimi sağ salim Allahın iziniyle dünyaya getirdim. Doktorlar sağ olsun ve benim ve çocuklarım hayattayız. Yoksa geç ola bilirdi.
O yüzden size diyeceğim, sağlık olun sağlıklı doğurun. Her şey normal iyi ola bilir ama bi kaşıntıdan da sorun çıkıp ciğerden kan tahlileri kötü çıka biliyormuş.
Yediğiniz, içtiğiniz, yağlı, tuzlu yemeklere dikkat edin. Allah yardımcınız olsun, hafifdoğumlar her keze.