18 haftalık hamileyim kızlar ama karnımın içinde göbeğimin hemen altında gün içinde içeriden bir baskı var. Pat pat vuruyorr. Pat diyor duruyor birkaç saniye sonra birdaha oluyor. bebek olamaz diye düşünüyorum o kadar küçük bebek güçlüü bir tekme atamaz gibime geliyor. Birdee sanki karnımda birşey geriliyor gibi acıyor. Nedir anlamadım böyle birşey yaşayan var mı. Doktora gitmeli miyim. 15 gün önce gitmiştim. Bi skıntı yoktu şükür.