irmtrn o haftalarda bana da olmustu büzüşüp kalmıştı bir yerde, çok korkmuştum ama yolculuk sonrası olmustu dinlen geçer dedi annem ve gerçekten ertesi gün geri kıpır kıpırdı☺️ Kendini yorduysan ondan olabilir ama için rahat etsin istiyorsan bi git acile.