ozg96 Canım hamilelik o da ama sağlıksız olduğu için vücuttan atılıyor.Tüm belirtilerini yaşıyorsun test yapıyorsun çıkıyor gecikmeden sonra ya da önce ama regle benzeyen bir kanamayla vücut atıyor.Reglden çok Farklı sancılı bir süreç benim iki gün yoğun sürdü sonra bir hafta on güne kadar hep kahve lekelenmeydi.Test yaparsan anlıyorsun yapmazsan regl oldum sanarsın :)