Merhaba Arkadaşlar ;
dün de yazmıştım bebeğimin ense kalınlığı yüksek çıktı ve doktorum sanki kürtaj olacakmışım gibi konuşup periontologa yönlendirdi beni diye.Bugün bir başka doktora gittim.Beni çok rahatlattı ama bir sürü test yerine istersen nifty yaptır dedi.Bebeğimin ense kalınlığı 3,5 mm ve burun kemiği gelişmiş görünüyor.Testi pazartesi günü yaptıracağım.Aynı durumu yaşayanlar oldu mu?