Merhaba anneler 🌹
Sizlere bisey danışmak istiyorm izmirde yaşıyorum çiğli bölge devlet hastanesine gidiyorum elhamdülillah doktorumdan çok memnunum fakat aklımda bir kaç soru işareti var bilenler yardımcı olabilir mi
Hastanede odama süsleme yapabiliyor muyuz
Yada yakınlarımızdan biri doğum sanci odasında yanımızda olduğu zaman fotoğraf çekebiliyor mu kendi telefonumuzdan