ebis Canım yardımcı olur mu bilemem ama yazayım istedim ,Benim bekarlıktan beri pko var o zmaan kullanmıştı doğum kontrol hapı ,ve her zaman düzensizdi adetim o zmaan ben takmıyordum ,neyse evlendikten sonra doğum kontrol hapı kullanmadım ama kullananlar ilacın etkisinin 6 y kadar üstünden atıldığını söylüyor kısmet bilemeyiz senin arkadaşında nasıl etki gösterir ama ,Benim yumurta oluşuyor çatlamadan atılıyordu ilk hamileliğimde kendiliğinden hamile kaldım düşükle sonuçlandı, ıkincisinde sadece yumurta çatlatıcı kullandım sonra hamile olduğumu öğrendim ,kısmet beklediğim bi andaydı çok geç öğrendim zaten ,kafasına takmasın ama mücadeleyi bırakmasın düzenli doktora devam etsin ,düzenli adet olunca kalır kendi kendine hamile.