Ezgimrt1 açlık tokluk baktırmak ya da a1c1 yaptırmak şeker yüklemesiyle aynı şey değil. Gizli şekeri bulmanın yolu şeker yüklemesi. Bende şekerden şüphelendiler suyum fazlaydı, bebek iri, annem şeker hastası. Tüm risklerim vardı ama şeker yüklemesinde sadece 2.tokluğum sınırın biraz üstünde çıktı. Ve bana gebelik şekerin var denmedi. Eğer şeker yüklemesi yaptırmak istemiyorsanız sanki şekeriniz sınırdaymış ya da biraz yüksek çıkmış gibi dikkat etmelisiniz 🙏🏻