Kumsal-01 bende geriden gelme olmadk çok şükür ama bebeeğimn bağırsagı normalden parlak die gelişim geriliğine sebep olur die iki haftada bir kontrole gidiyorum arkadasımda vardı iki haftalık geriden gelme doktor kafana takma en fazla biraz zayıf doğar dedi ve öylede oldu şimdi çok sağlıklı