Esenburhan123 ben de 5 temmuzda hamile olduğumu öğrendim sonra değerlerim düşüşe geçti kimyasal dedi doktorum. 12 temmuz doğum günümdü o gün kanamam başladı 😥 benim normal adetim daha sancılı geçmişti. Bunda 2. Günüm biraz sancılıydı ama 2 ve 3. Gün aşırı kan pıhtı parçaları geldi. 1 ay korunup ağustos adetimden sonra tekrar düşüneceğim bebek inşallah. İlk gebeliğim mol gebelikten kürtajdı bu seferki kimyasal. İnanır mısın tekrar mol gebelik değil kürtaj olmicam, aylarca korunmama gerek olmayacak diye o kadar rahatlamıştım ki. Allah hayırlısını versin