Merhabalar kızlar lütfen başına gelen varsa bana yardımcı olsun adetime 3gün kala test yaptım silik çıktı aynı gün kan testim negatif çıktı gebelik yok yani Dr varsa bile çıkmayabilir 6gün geçsin regl olmazsan gel dedi benim en son ilişkim adetin 20.günü oldu acaba geç yumurtladımda o yüzden mi çıkmadı başına gelen varmı? Bugün günümdü olmadım henüz 😥inşallah olmam