15 temmuz gecesi saat bir de bel sancısiyla uyandım. Sancım dakka da bir geliyordu. Sonra saat 3 e kadar bekledim. Sonra eşimi uyandırıp ona söyledim. Sonra gorumcem e haber verdim. Onlar da kaynanamlara haber verdiler. Ben eşim eltim gorumcem ve kaynim la beraber hastaneye gittik. Orda doktor olmadığı için bizi merkeze sevk ettiler. Eşim in işinden dolayı gelmedi bizimle. Bizde hemen merkezde ki hastane ye gittik. Araba da suyum geldi. Hastaneye gittiğimizde beni nst ye bağladılar doğumun başladığını söylediler. Açılmam olup olmadığını kontrol ettiler. 3 cm açılmam olduğunu söylediler. Yürüyüş yapmamı istediler. Eltim ve gorumcem le yürüyüş yapmaya başladık. Beni hiç yalnız bırakmadılar. Arada bir açılmam var mı yok mu diye kontrol ettiler. Açılmam çok geç oluyordu. Sonra tekrar kontrol ettiler 4 olmuştu. Sonra 5 derken saat de bayağı geç oldu. Artık cok yorulmuştum. Benimle birlikte bir çok kadın doğum yaptı ama ben hâlâ yapamamıştim. Onları gördükçe daha da kötü oluyordum kendi adıma. Tekrar kontrol ettiler açılmam 9 olmuştu beni doğumhane ye gönderdiler saat 2 buçuktu doğumhane ye girdiğimde nst ye bağladılar ıkınmamı söylediler. Belim çok ağrıyordu artik dayanamıyordum . Alttan tekrar muane ettiler. Doğumum bir türlü olmuyordu. Hemşireler sancın geldiğinde ıkın diyorlardı. Bend e ıkınıyordum. Artık gücüm bitmişti resmen. Saat akşam 7 oldu halâ doğum yapmamıştim. Sonra doktor geldi muane etti. Sezeryan olucağımı söylediler. Artık ne oluyorsa olsun bu sancı dan kurtulmak istediğimi söyledim. Beni hemen ameliyata aldılar. Saat 7 de. Artık ağlayarak girdim ameliyata. Kaç saat o sancıları çektim hiç bir şey olmadı. Gözlerimi açtığımda hemen bebegimi sordum. Yakınlarına verdik dediler. Sonra beni de oda ya çıkardılar. Eşim halâ gelmemişti. Oda ya gittiğimde dayanamadim ağladım. Çünkü çok acı çekmiştim. Eşim de yanimda da değildi. Saat gece 2 de geldi eşim. 3 gün hastane de kaldıktan sonra taburcu ettiler. Oğlum da ben de şimdi iyiyiz çok şükür. Ama o yaşadıklarımı asla unutmucam allah bütün hamile kadınlara yardım etsin.