Kızlar ya şu an hem canım sıkkın hem de sinirliyim. Geçen cuma şeker yüklemesi yaptırdı kadın doğumcum. Yüksek çıkınca endokrin uzmanına gitmen gerek dedi. Bugün gittim. Açlık tokluk bakıldı tekrar. Yine yüksek çıktı. Şeker ölçüm cihazı yazdı doktor. Diyet listesi verdi. Şimdi haftasonu iki gün boyunca günde 7 kez açlık tokluk şekerimi ölçüp çizelge tutacağım. Eğer diyetle düşüyorsa şekerim,diyete devam. Ama düşmezse insülin verecekmiş doktor.
Buraya kadar sıkıntı yok. Ben 13 yaşındayken de gizli şeker çıkmıştı bir sene diyet yapmıştım. Sonra normale dönmüştü şekerim. Alışığım yani. İnsülin de vurulsam sıkıntı değil kızım sağlıklı olsun yeter ki. Ama etrafımdaki herkes sanki evden cenazem çıkmış gibi davranıyor ya delircem. Kayınvalidem ki bana ne gerek var şeker yüklemesine diyen kadın,az önce telefonda ağlıyo. Annem desen sanki kollarında can vermişim gibi 🤦🏻♀️ Eşim de üzüldü çok ama çaktırmamaya çalışıyor. Ya bu durumda bir şey yok,gebelik sonlanınca normale dönme ihtimali çok yüksek diyorum. Ama onlar böyle yapınca valla ben de etkileniyorum. Stres yapıyorum. Delireceğim ya. Bunun normal bir şey olduğunu anlatamıyorum gerçekten bunaldım. Ne diyeceğim ben bu insanlara ya kızlar böyle bişey yaşayan oldu mı hiç kafayı yicem 😔