Samnur Merhabalar kızlar, 19 haftalık hamileyim amniyo sıvımın kontrole gittiğimde biraz fazla olduğunu söyledi doktor. Erken doğum riski yaratıyormuş. Önce fazla olupta sonra normale dönen var mı ?
CicekGirayBysl Samnur bende vardı canım 33 haftamda 36 da normale döndü hala doğuramadım. Şeker yüklemesi yaptırdın mı şekerden dolayı fazla olabiliyormuş benim yoktu ama Erken Doğum riski vardı ama gecti
limoncicegi Samnur benim de suyum fazla 23.haftada öğrendik şekerden şüphelendiler şeker çıkmadı ama çıkmış gibi diyet yapıyorum protein ağırlıklı besleniyorum hala fazla inşallah ilerleyen haftalarda normale döner erken Doğum olmaz 🤲
Samnur CicekGirayBysl anladım canım detaylıya ultrasona gir sonra şeker yüklemesi yapalım dedi doktor. İnşallah benimki de normale döner.
CicekGirayBysl Samnur inşallah canım üzülme sen sıkıntıya girme bebegin hisseder iyi ol iyi düşün iyi olsun herşey 💕🤲
CicekGirayBysl limoncicegi Doğum sancılarımdan dolayı canım 100 üzeri 6 dk Aralık’la sancılarım vardı sıvı fazlalığı da üstüne eklenince yatışım yapıldı
Samnur limoncicegi Banada şeker yüklemesi yapalım dediler. Bakalım inşallah öyledir de pehrizle hallolur. Erken doğum istemiyorum. Allah bebeklerimize sağlık ve şifa versin. inşallah normale döneriz 🤲🏻
Samnur CicekGirayBysl çok sağol iyi düşüncelerinden dolayı 😊 iyi düşünmeye çalışıyorum. İnşallah iyi olur😔
Samnur Terziterazi Tam olarak geçmedi canım ama bazen böyle olabiliyormuş. Sebepsiz İnşallah bi sıkıntı olmaz.
Terziterazi Samnur en iyisi Doğuma kadar sıkı rejim rejimle düzelmese de Allsh herkesin yardımcısı olsun 😣amin