merhaba kızlar gaziantep den yazıyorum ikinci hamileliğim 5 haftalık ilk gebeliğim de de kan sulandırıcı iğne kullandım 4. aydan sonra başladık bebekte gelişim geriliği var dendi şimdi tekrar başladı doktor ama ne test ne bişey yaptı bu şekilde başına gelen oldu farklı Bi Doktora gidecem doktorumun yaptığından emin değilim