Tazehamis_54 şuan için istediğini şekilde yatın hatta tadını çıkartın. 24. haftadayım ve çok az uyuyorum geceleri çünkü çok rahatsızım. İlerlediğiniz zaman nefes darlığı yarattığı için sırt üstü yatmamanız gerekiyor zaten sizde sırtüstü uzanınca bir şeylerin ters gittiğiniz hissediyorsunuz.