Sevdakyr unutmayın yapacağınız şuanda hiç birşey yok sadece dinlenin kendinizi asla yormayin uzmeyin rahim ağzı uzunluğuna dikkat edin yetemzlik olmasın diye basınçtan oluyor çünkü , ve tadını çıkarın hamillegin hamilgim nasıl geçiyor kötü falan diye üzülmeyin nasip meselesi olurda kötü birşey olur ki inşallah olmaz inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız olurda böyle bişey olursa çünkü herşey biz insanlar için biz aldığımız nefesin bile sahibi değiliz , bebeğinizi sadece mutlu edin rahat ettirin asla sitres üzüntü yapmayın hiç birşeyi kafaya takip bebeğinizi uzmeyin sonra insanın içinde ukte kalıyor bebeğimin bu kısa ömründe keşke çok çok mutlu etseydim hiç sitres yapıp uzulmeseydim diyorsunuz dualarım sizinle umarım bebeğinizi sağlıkla hayırla kucağınıza alırsınız