31 haftalık oldu bebeğim hla eşimden ve ailesinden yana şunu alalım edelim yok.Niye ondan bekliyosun kendin al diyeceksiniz ama bizim aile apartmanı ve para ortak.Eşime en azından takılan altınları al annenden diyorum onunla oda alalım bişey yapalım diyorum dur bakarız diyo bebeğim kaç aylık oldu pikesini kıyafetlerini hep kendi annem aldı beşiğini bebek aranasını da ben alayım diyo annem ama zoruma gidiyo acelesi yok doğduğu gün siz eve gelene kadar beşiği alınır diyolar benim ilk bebeğim heves ettiğim her şey kursağımda zoruma gidiyo