Dün çatı muayenem vardı. Geçen haftada olmuştum. İki gün boyunca leke gelmişti geçen hafta. Bu seferde gelecekti biliyorum. Doktorum söylemisti. Ve tabiki dün ve bugün leke geldi gelmesine ama biraz önce günlük pedin içinde sümüksü bir leke de gördüm. Aklım karıştı böyle olunca. Çünkü geçen hafta sadece kahverengi leke geldi 2 gün ve bitti. Ve dün çatı muayenesini geçen haftadan farklı yaptı. Dünkünde karnıma bastırarak yaptı geçen haftakinde direk muaneyi yaptı. Acaba biraz doğumu başlatmak için mi böyle yaptı diye de düşünüyor değilim 🤔 çünkü 39+2'yim daha ne açılmam var ne bir belirtim. Vaktin geldi doğur artık diye takıldı bana.