evet sonunda bende bu kervana katıldım şükür.. hiç doğmayacak gibime geliyordu son günlerde ta ki o gün gelene kadar 🤤 onca spora ve yürüyüşe rağmen bebeğim kanala inmemişti ve başı çok gerideydi🤦🏻♀️ Doktorum suni sancı ile Doğumu başlatacağını çatımın uygun olduğunu söyledi 22.07 saat 6 da suni sancıyı almaya başladım aradan 6 saat geçti sancılar 100’leri geçmiş ama bende tık yok açılma yarım parmaktan öteye gidemedi.. Ani bi kararla sezaryene alındım 10 dakika içinde dünya güzelim karşımdaydı🥰 4 günlük olduk bile zaman ne kadar da çabuk geçiyor mis kokulum benim😍😍🌹