Gulchirai 3.kere açıyorum bu postu bir saniye içersinde yok oluyor yazanda yok bazı aciliyetı olmayan postlar yukarda 😔 Lütfi Kırdar Kartal Devlet Hastanesine muayene için gidiyorum hastanede ilgi alaka çok güzel eğitimcileri nst ve endokrın kadın doğum hatta kan alırken bile ilgilenmeleri güZel 👍🏻 Fakat doğumhane temmuzda taşınacaktı yeni binaya şimdi ekim ayında taşınacak diye duydum çok üzüldüm çünkü şu an ki doğumhanesi çok eski küçücük bina kafam çok karışık ve hastane bana 2 saatlk yolda arabayla 25 30 dk da gıdyorum doğumumda yaklaştı kafam karışık orada doğum yapan veya yapacak olan lütfen yorum yapar beni açıklığa kavuşturursa nasıl bır doğumhanedr sterılmı ebeler nasıl 😥 bana yakın olan devlet hastanelerınde ilgisz ve itici davranşlarla karşlaştım 😔 ne yapsam ne etsım barı bu postumu goren olur !!!!!
Biryabanci1 Gulchirai Canım benimde bir bilgim yok hastane hakkında ama kişisel fikrimi şöyle tanımlayabilirim.. Eğer doktorundan, ebelerinden ilgilelerinden memnunsan orda yapmalısın. Çünkü sancını zaten odada çekeceksin sancıdan gözün büyüklüğü küçüklüğü hissedeceğini düşünmüyorum ama ebe doktor hasta bakıcaları daha önemli doğum haneye de girince ıkınmadan etrafına bakamıcaksın.. Bence memnunsan değiştirme hastaneni ☺️
OguzKaganm Ben Ankara’da yaşıyorum ama postun üstte kalsın diye yazıyorum canım. Umarım bilen birileri çıkar.
Gulchirai bütün tahlillerım orada ve özele gücümüz yetıyor büççemiz 2 bin ile 2,5 bin tl ile özele gdebılırım ama istemıyorum özeli , devlet hastanesı var iken o parayla bebeğime yatrmda ve eğitimime yatrmda bulunyorum 😔
A_S_K Gulchirai bende senin gibi düşünüyorum post açtım gebze fatih devlet hastanesi hakkında yprum alamadım seninkine yazıyorum gören yazsın postun yukardan kalsıın
R_Arslan Gulchirai butcen özele yetiyorsa niye kendini bu kadar strese sokuyorsun ki bence özele git kafan da rahat olur hem
guler27smsk_ Gulchirai sende sağol canım bilen biri çıkar seni aydınlatır insallah bende silivrideyim 😊
Huzur41 A_S_K Fatih devlet hastanesinin doğumu için iyi şeyler duymadım normalde orda zekeriya saçma var çok iyi bir doktor ona gidiyordum ama doğuma az kaldığı için Derincedeki devlet hastanesine geçtim sizde doğum için merak ediyorsaniz hijyen ve ebe açısından iyi değilmiş dedi çoğu kişi bende o yüzden gitmekten vazgeçtim
Gulchirai guler27smsk_ silivri kartala yakın mı hiç bilmiyorum çamlıcadan ve çekmekoyden kartala gdyorum da
guler27smsk_ Gulchirai valla bende bilmiyorum cnm yeni geldim buraya bende Bağcılar’da gidiyordum doktora
Mihriii guler27smsk_ dogum icin silivri medical park hastanede doktorlar da cok iyi muayene icinde ayni şekilde
Gulchirai Biryabanci1 doğru dedınız eski binada olsa önemli olan sağlıklı bır doğum 😔işte ne bılım bir korku geldı
Afra34 Gulchirai merabalar konu ile alakası yok ama bende yabancıyım o hastaneye ilk defa gideceğim pazartesi günü doktor emine eda isimli bayan belki siz tecrübeli siniz bilirsiniz diye düşündüm aynı hastane ismini görünce yazmak istedim Rabbim sizin de yardımcınız olsun kolay doğum nasip eylesin 🤲🏻 sağlıkla alın bebeğinizi kucağınıza inşallah 🤲🏻
Gulchirai Afra34 o kadına hiç gitmedim ama Gazi Yıldız doktorruna gıdıyorum çok memnunum ve hastane çalışanlarıda çok ilgili özeli aratmıyor fakat dediğim gibi doğumgane eskı ve orada doğum aparatlarıda eskı diye tedırgın oldum onun dışında orada çalılanlar gayet medeni ve tertipli hemşire doktorlara sahıp bır de tam teşekküllü
guler27smsk_ Mihriii evet ücretler Yüksek cnm bide kendi doktoruma devam etmek istedim önce Bağcılar da oturuyordum
Biryabanci1 Gulchirai Tabi insan herşeyi düşünüyor ☺️ Ama bence eski veya yeni küçük veya büyül olması pekte önemli değil Rabbim iyi insanlarla karşılaştırsın☺️
Buseler Gulchirai önümüz deki Pazartesi gebe okulu var yeni binada 4. Katta saat 1 de müsait olur ise Doğum hane gezilicek istersen gel sende
Gulchirai Buseler ay bir kişiyi buldum :)))))) sız orayamı gdyorsunuz pekı eğitime ilk defa gıdıcem senı bılgılendrcem geri dönüş yapcam dedı oradakı nst ci kız nasıl olacak gelim ☺️☺️☺️☺️☺️☺️ Kaydımı aldı ama daha gerı donş yapmadılar gelmk ıstyprm
Gulchirai Buseler merhaba bana gerı donuş yapmadılar eğitimciler pazartesı sonuç gostermeye gelcem o zmn drek eğitime gelir kayıt olabılır mıyım bılgınız var mı
Afra34 Gulchirai yeni bina yazıyor bizim randevu de bende tedirgin olduğum için ilk gebelik sonuçta eşim yeni bina ise hwrseyi yeni temiz düzenli olur dedi umarım öyledir hiçbir bilgim yok Rabbim yardımcımiz olsun🤲🏻