Eceyavuz evet evet gaz doktorum da bizzat dedi çünkü zamanla geçer dedi ama geçecek gibi değil sabah uyandığım zaman karnım dümdüz güzel ama akşama doğru bi çıkıyor anlatamam öyle aşırı yemek de yemiyorum üstelik çalışıyorum da hareketsizim bu aralar ondan mi oluyor acaba diyorum iş yerim çok yakın ama illa eşim arabayla bırakıyor arabayla alıyor bana iyilik yapmıyorsun bırak biraz yürüyüm diyorum yok bişey olur diyor hayırlısıyla bi 12.haftamı da bitiriyim tehlikeli dönem geçsin yavas yavas spora başlayacağım artık böyle olmuyor çünkü kendimden rahatsız olmaya başladım vücudumu beğenmiyorum ki hayran biriydim çok severdim vücut tipimi hamilelik psikolojisi heralde kendimden soğudum