Fatmautku Kubra09 canım sakin ol panik yapma suyun gelmediyse bir problem yok benimde dün geldi nişanım ve sancım olmadığı için gitmedim ve bugün hiçbirşeyim yok
Busra_ka Hastanelerdeki gebe okullarında nişanın gelmesi her zaman doğumun başladığını göstermez dediler doğumun başladığını anlamak için sancıların düzenli olması gerekiyormuş sancınız yoksa başlamamış olabilir tabi doktor kontrolünde fayda var
Kubra09 Busra_ka doktorumda sancı yoksa daha başlamamıştır dedi ama gelin bir açıklığı kontrol edelim yinede dedi