ssematrk Kızlar benim açılmam hiç yok 40.haftamız bitecek doktorum da rahminin durumuna göre suni sancı yada sezaryenle alırız dedi. Meryem ana otu açıyomuş rahmi doğru mu ?
Emirinmelegi ssematrk ben kullaniyorum3 gundür canım bakalım, inşallah faydasını görrüm inanarak iciyorum. 39+4 üm bu hafta gelmezse oğlan pzrtsi yatişım var suniyle🙏😐hakkimzda hayırlısı olsun
gamze2208 ssematrk ben aciyo diye duymadim benim kayinvalidemde var o sadece doguma gitmis birini niyetine okuyup dualayip suya koyuyor o tamamen acilinca normal dogum oldugunu acilmazsa sezeryan olacagini biliyolar diye biliyorum
ssematrk Emirinmelegi benimde yarın suniyle başlatılabilir som gecem 🙈 hepimizin hakkında hayırlısı canım Allah kolaylık versin hepimize 🤗