Sayka suyu fazla olduğu ıcın çocuk da rahat hareket edıyo ve böylece daha hareketlı oluyo ben 21. Haftadayım benım de suyum biraz fazla o kadar abartılacak gıbı degıl senın ki çok fazlaymış bence doktorunun her dendiğini yap ve ilaçlarını aksatma Allah korusun Erken Doğum rıskı falan varmıs