Arkadaşlar arnızda yeni sayılırım beş yıllık evliyim iki düşüğüm var ikisindede kalp atışı alınmadan oldu düşükler şu an 13 hafta iki günlük hamileyim dün kontrole gittik doktor herşey yolunda dedi suyun gayet iyi dedi ama daha önce iki düşük olduğu için rahme dikiş atılacak dedi yirminci haftalarda düşük oluyormuş ne yapacağımı bilmiyorum kafam çok karışık önümüzdeki Cuma olmam lazım zaten 12 14 hafta arası yapılıyormuş yaptırsammı yaptırmasammı bilemedim böyle bişiyle karşılaşanınız varsa paylaşırsa sevinirim