11:40 ta randevum vardı 😍 kansız olduğumdan dolayı doktorum kan taktı ve 2 saat gözlemde bekledim nst ye bağlandım ve sancım çıktı ve beni eve yollamadı 😒 serumlar takılmaya başlandı 😒 gece saat 00:00 de açıklığıma bakıldı hiç açılmam yoktu ve sancılar 80-90 hissetmiyorum 😂 saat ⏰ 00:50 gibi sancılar başladı ama açıklığa bakmaya gelen yok 😔 ve saat 2 oldu ağrılardan duramaz oldum en son bi bağırdım ebeler geldi baktı açıklığım 2 cm 😔 suni sancı almam dedim almadımda 😂 tabi git gide sancılar çoğalıyor 😔 Meryem ana otu almıştım o aklıma geldi onu olduğum odada suya koydurdum ve Yasin okuttum kaynanama saat 03:45 falan sancılar sürekli geliyor ama ben her gelmesine ıkınıyorum bağırmadan sesim çıkmıyor bile korkudan 😂 ve saat 4 te hemşire geldi tekrar bakmaya bebeğin kafasın gözüküyor demez mi 😳 hemen Doğum haneye 😂 ve 3 ıkınmada doğdu güzel kızım o Doğum hanede ıkınmalarımı bile hissetmedim bebek çıkarken bile sadece eşi düşerken karnına bastırıyorlar ozaman ağrıyor allah herkese kolay doğumlar versin 4 saat sancı çektim dayanılmaz 😖 olan sancı 2 saat çektim diyelim 😭 ilk doğumum bu arada