ayseadgzllll234 çatınız darsa nasıl normal doğum yapmayı düşünüyosunuz ki ? Hayır yani çocuğunuz ve siz çok zorlandıktan sonra normal doğumun ne gereği var bebeğinizi zorla vakumla falan mı çekmelerini istiyosunuz ? Bak benim bi tanıdığım oldu vakumla çektiler çocuğu kafası yamukdu tabi düzeldi, kol sinirlerini zedelediler kolunu kullanamiyor yazık değil mi sırf normal olmak için diretmek bana aşırı mantıksız geliyor. Sezeryan kötü birşey değil bunu bi anlayın artık! Evet bende normal istiyorum gönlüm normalden yana fakat uygun değilsem kendi sağlığım ve bebeğim için hangisi daha sağlıklı olucaksa tercihim o olucak sırf normal doğurmak için sağlıgmizdan edemem kendimi.