Merhaba güzel hamişler 🤚🏻
ben saçımı hep ombre kullanıyordum. Şuan 37. Haftanın içindeyiz saçımı hiç boyatmadım. Bir iki tane beyazım vardı. En yakın arkadasımı ani bir ölümle kaybettim 7. Ayımda. Bir gecede saçlarım inanılmaz beyazladı. Çok zor çok acı günler etkisi anca geçiyor. Yarın doktoruma da soracağım yalnız sizlerinde fikirlerini almak istedim. 37. Haftanın içindeyiz saçlarına ombre vs. boya işlemi yaptıran arkadaşlarım varsa tavsiyelerinizi bekliyorum.