Tobe https://hizliresim.com/AOnW1X merhaba kızlar bu ay yumurtlamam geç oldu. adetimin 24. Gününde yumurtlamayı gördüm fakat yumurtlamadan 2 gün sonra regl oldum. Reglim 2 gün sürdü kanama ilk gün yoğun sonraki günde az az geldi. Sizce o gelen yerleşme kanaması mı yoksa normal adetmidir? Yumurtlamadan 14 gün sonra regl olunuyor diye biliyorum ama ben yumurtlamanın 3. Günü regl oldum ne olabilir yardımcı olabilir misiniz?
Pnrbtr Tobe canım yerleşme kanamasının o kadar erken olacağını sanmıyorun. Eğer yumurtlama gününü değerlendirdiysen 2 hafta kadr bekle bence. Üstüne görme diye birşey var o olabilir
Merve43 Tobe yumurtlamadan 2 gün sonra yerleşme kanaması olmaz canm döllenme olduktan 6-11 gün içerisinde yerleşme oluyo
MrsAkkurt Canım zaten reglin bitmiş yumurtlama yasamissin değerlendirdikten sonra bir kanama olduysa bence yerleşme kanaması olabilir diye düşünüyorum Tobe
Masal10 Canım eğer yumurtlama da tutmuş olsa bile embriyonun yerleşmesi 6- 10 gün sürüyor diye biliyorum ben.. bir kaç gün sonra test yap bakalım
Tobe Bilmiyorum işte merak ettiğim yumurtlamadan 2 gün sonra regli gibi bi kanama geldi ama normal değil eğer değilse ben yumurtlamanın üstünden tekrar 14 gün sonra yine mi regli olucam çok kafam karıştı