Arkadaslar 18. Haftadan itibaren göğsümden seffaf sıvı gelmeye basladi ama hic karismadim nadiren göğüs ucumun üzerinde kabuklanma oldugu icin kasidigimda akiyordu ve uyudugumda kolumla baski olduğu icin göğsüme akiyordu suan 23. Haftama girdim ve bugün sutyenimi cikarirken aniden koyu sari renkte sıvı geldi ardindan seffafla karışık geldi ve her zaman sol göğsümden akiyor nadiren sagdan geliyor normal mi ?