Sisneliburcu ben detaylı ultrason için gitmiştim kol ve bacaklarda gerilik gördü korkuttu beni. Bir daha gel takip edelim dedi. Hemen kendi doktoruma gittim 20’li haftalarda 2, 30’lu haftalarda 3 hafta geriden gelmesi normalmiş içimi rahatlatmıştı, gitmene gerek yok demişti. Snnki de normal olabilir yeri daraldığı için ölçümler de yanlış çıkıyormuş içini ferah tut 🌸