Meryem53 bence merak etmemeye calis gerci sana diyorum ama bende ayniydim 2lide erkek15. Haftamda kiz dediler neye inanacamizi sasirdik hayal kirikligi keske hic demeselerdi diyorum yani ilk basta kiz istiyoduk erkek deyince erkege alistik sonra kiz dediler iyice kafam Allah bullak 20. Haftaya kadar soylettirmeyecem daha