38 haftalıkken ultrasonda baktığında açılma yok rahimde demişti dr. Şuan ağrılarım var sadece,sancı su gelmesi veya nişan falan yokk..39 haftalık olduk tabii. Korktuğum şey 40 haftaya kadar bekliycez dedi yani 1 haftam kaldı bu 1 hafta içinde açılma su nişan sancı gelmezse nasıl yapicam .Normal görünüyo şuan ama ya sezeryan olursa . Ikıncı doğumum bu. Acaba suni sanci verilirse açılma falan olurmu . Benim durumumda olanlar ne düşünüyorsunuz ? Sancısız açılmasız normal doğum olabilir mi kii