Seyuba Ezgikra doktorum kendi üstüne katmış o zaman canım çünkü anlaşmalı orayla normalde orda çalışmıyor ve doçent ondan olabilir
Gonulada Seyuba Canım bence çok fazla ya o kadar da olmaz bende medihausa baktım duymussundir belki hastaneyi sezaryen 1.750 normal doğum 750
Burcuveburcum Seyuba Beylikdüzü Medilife 1900 sezeryan 950 normal cnm gayet uygun ve ilgililer ilk doğumunu orda yaptım ikinciyi de kısmetse orda yapıcam
[silindi] Melosb Seyuba Bende Esenyurt Reyap hastanesine gidiyorum doktorum Mehmet Alicik ve fiyatların dediğimiz gibi olduğunu biliyorum normal 2600 sezaryen 2900 vs 6 bin tl çok fazla sizin doktorunuz için ✋🏻
magaya Seyuba valla iyiymis bende bahcesehir liv e gidiyorum normal 8000 sezeryan 12000 dediler ben sok tabi 😊
Mervednr Seyuba doğrudur canım sen kendini nasıl iyi hissedersen öyle. Benim doktorum da prof. Muayane için asla develete gitmem ama doğuma da hastane için ayrı ücret doktorum dışarıdan geldiği için ona da ayrı ücret vermek istemiyorum.