secilbektas Minejjan valla doktor bebek dönmüş dedi ona rağmen o kadar çok aşırı oynuyorum bizimkide bilemicek gibi 19 ağustosta dedi bizede ama pazartesiden itibaren beklicez artık dedi her an gelebilir dedi doktor kilosu ve boyu 2 hafta önde bizim
Aysglmrt09 26Ağıstos bizimde bebek hiç pozisyon değiştirmedi bu zamana kadar hep makat gelişli muhtemelen sezeryan olacak 🙏🏼
Tubabdullah Aysglmrt09 doktor bana pozisyonla ilgili bir şey demedi sadece yan tarafi a başını yaslamış dedi sizce ne anlamı var
Bkr-efe secilbektas 26 Ağustos ❤️ Bakalım çatı muayenesine göre normal ya da sezeryan olacak sezeryan olursa daha erken alacağını söyledi ama normal olursa 26 sına kadar bekleyeceğiz ☺️
secilbektas Bkr-efe doktor bna yapmadı sancin geldiğinde Doğum hanedekiler bakicak dedi öylede olan varmiki
Bkr-efe secilbektas nst de sancı çıkınca alttan muayene edeceğini söyledi o yüzden şuan normal ya da sezeryan belli değil ama doğumhane ne alaka ? Ebe değil doktorum muayene edecek çatı muayenesini kendisi yapacak.
Banucu secilbektas merhabalar benim doktorum da çatı muayenesi diye birşey yok doğum başladığı zaman kontrol edeceğiz dedi
secilbektas Bkr-efe hiç bilmiyorum öyle dedi ama belki bakar ayın 2 sinde gidixem 37+4 ken tabiki o zamana bebis gelmezse
Haticengin17 31 agustos gösteriyor ama içimden bi ses daha erken olacak diyor hayırlısı bakalım beklemedeyiz artık
ozlemky secilbektas bende 20 Ağustos a gün aldım bebeğim ters olduğu için. Ama oldu ki dönerse o zaman normal Doğumu bekleyeceğiz 35+3 üz 😊
Merve2332 Eda34 son adet tarihine göre benimde 12 ağustostu ama bugün 5 ağustosa sezaryen randevulaştık 🙏🏻😁
eliff26 secilbektas 8 ağustos da günü doluyor ama ne zaman gelecek merak ediyorum🤔 hayırlı zamanda sağlıkla gelsin bende doğum hikayemi yazayım inşallah 😍
MinikPrensesAnnesi secilbektas 40.haftayı 30ağustos da görüyoruz ama dr 40ı beklemeyebilir dedi 20sinden sonra beklemeye başlarız inşallah😍
Sev34 Bende 16 agustosa gün aldım.sezeryan oldugu için tarih belli ,hayırlısıyla gelsin tüm bebişler inşaAllah
Dorukksenay Sev34 canım bayramdan sonraya almışın peki neden sezaryen oluyorsun bide normalde doğum ne zamana veriyordu sistem
Aysnrplt secilbektas 32. Haftadan beri Doğum pozisyonunda iki gün önce gittim kontrole kanala girmemiş sancı çıkmadı ama ara ara toplanmalar kasılmalar yaşıyorum doktorum Ağustos’un ilk haftasına kadar doğurmazsan o zaman gel kontrole dedi ne zaman doğar belli olmaz 40ı da bekleyebilir dedi
ZCandan secilbektas 3 agustos son gunum artik simdi 38+6 olduk ucundan yakalasam temmuzu diyorum ya bakalim